books

jag är en bokhora, eller jag har blivit det..
jag maler böcker, hela tiden, flera stycken samtidigt typ.
alltså på högstadiet läste jag ingenting alls, när vi fick en bok på t.ex svenskan som vi skulle läsa så snodde jag den tillsammans med amanda på biblioteket eftersom vi aldrig kom ihåg att lämna igen dem och sen när man slutade nian hittade man alla böcker i skåpet och då var det bara kasta in dem i biblan igen, skitpraktiskt! iallafall så läste jag första två sidorna, och sista två sidorna och sen googlade jag bokrecensioner på boken.

på gymnasiet blev det bara värre och värre,
herregud.. och på typ två veckor nu i somras klämde jag alla gossipgirl-böckerna på engelska dessutom? herregud, ska kanske skaffa mig ett liv? haha.

jag läste ju iallafall ut min bok idag,
lipade sönder på slutet..

ah!
nu har jag två tunna böcker av karin fossum kvar att läsa sen är mina svenska böcker slut,
får bunkra upp fler när jag åker hem..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback