bara snälla barn får julklappar

funderar på det där med julklappar nu igen, så less på det varje år..
skönt att det blir julklappsbyte hos emma med henne, manda, johanna, denize, ida & mathilda iår iallafall så slipper jag fundera på det..

jag & frugan gör väll som varje år och lyckas köpa ungefär lika saker åt varandra,
saker från bodyshop brukar alltid gå hem!







mamma & anna, morfar, carina & ninni, olle, moa & molly är också självklara kort..
men det känns typ enklast ändå.

aupairfamiljen såklart, men isabel & benjamin då?

förutom det så har jag inte kommit fram till något mer,
skönt att det är lääääääääänge kvar! eller vänta lite...?
det är inte så länge kvar.

nu ska jag ta och lägga julklapparna på hyllan och kolla på bonde söker fru istället,
kärlek till det programmet!


Älskade gumman du behöver inte köpa nån julklapp till oss,det räcker med att du kommer till oss ibland med ditt härliga leende.....

Älskar dig.

2010-11-04 | 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback