att något så nära kan vara så långt bort

gud vad skönt det var att gå ut en sväng idag,
drog på mig mössa & halsduk och gick ut en halvtimme, frisk luft tjoho!
gick till budni och där köpte jag två eyeliner's, sen början till moas julklapp och slutet till mollys julklapp!

nu har jag pjollrat med två julklappar som nu är klara, samt ebbas födelsedagspresent.
heide & joschen har gått ut ikväll, jag är barnvakt alltså.. haha inte mycket till barnvakt när barnen sover tycker jag då, men det är kanske bra när man själv behöver vila också.

blev ingen barnvakt hos nicolaysens imorgon, väldig tur måste jag säga,
hade nog inte pallat med det.
vinkväll hos sofia blir det nog iallafall, eller beroende på hur jag mår såklart.. men lite vin och skitsnack bör jag klara av, det gör man väll alltid? haha.















sen har jag fått ett telefonsamtal från min kära faster ikväll, alltid lika roligt att få prata lite.
tänk att de är snö hemma i sverige? jag kan liksom inte föreställa mig det.. det känns jättekonstigt!

näe, nu ska jag kolla om det finns någonting med smak av vitlök att käka till middag,
sen blir det andra avenyn, börja läsa en ny bok och sedan snutta kudden!
men vi hörs nog något mer innan det.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback