att inte ge upp hoppet

nu har min lilla kamera fått legat i ugnen och blivit varm och förhoppningsvis torr också,
men den ger inte ifrån sig minsta lilla ljud, blinkning eller något annat så mitt hopp är nästintill ute..
den får ligga i ris inatt, för ris är väll fuktåtdragande eller hur var det?

nu har jag hämtat tjejerna från dagis/fritids och linn har åkt på adventspysseldag i botaniska trädgården, jag ska mysa ner mig i soffan med ebba och kolla på barnprogram.. eller hon kollar på barnprogram och jag läser ut min bok, hehe.

ikväll är det kör och sen BONDE SÖKER FRU och vilken tur att det är ikväll, lite plåster på såren sådär..
sen imorgon är det sovmorgon, det tycker jag om! och sen ska jag vara barnvakt åt fyraåriga collin inne i stan från 15.30-18.30 :)

men nu ska jag koncentrera mig på min bok,
hej så länge!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback