abend bei von meer

ikväll har jag varit hos bebban och myst,
vi skulle egentligen uträttat ett ärende ikväll men hon är förkyldis så det blir väll nästa vecka eller något.

idag har vi faktiskt lyckats ganska bra med att kolla på en halv film, änglagård blev det.
jag har faktiskt bara sett andra filmen men richard wolf är fan snygg där alltså, eller så är det jag som är desperat.. hahaha.





som vanligt blev det massvis med prat och dialogen i köket var kanske bäst..

- jag saknar bobsaften
- bobsaft & denniskorv?
- nej men fy, inte denniskorv
- danielkorv då?
- hahaha och vad menar du med det!?
- men måste jag förklara det?

bebban får alltid till så roliga saker,
sen satt vi i soffan och började prata om hur man ska förklara för sina barn i framtiden hur man har sex, eller hur ett barn blir till kanske man säger.. och hennes ''tal till sitt barn'' fick mig att bryta ihop..
'' mannen har något som kan jämnföras med en stor bratwurst''
alltså bratwurst? jag döööör, hahaha.
och sen ba '' den korven är någonting som mamma vill ha''
hahahaha ni förstår inte vilken underbart rolig vän jag har, oslagbar är hon!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback