14.18

inatt drömde jag massa konstigt igen.. sandra tvingade upp mig i en sittlift och jag med min höjdrädsla bara skrek och skrek och sen när i skulle av fastnade mitt huvud i en bygel typ.. trevliga drömmar.

nu ska jag åka in mot stan snart för att passa collin några timmar,
ikväll ska jag se på robinson med min kära vän fia.

idag tog jag ut kameran ur ris-skålen och stoppade i batteriet och tryckte på knappen med lika stor entuaiasm som igår (ingen alls eftersom jag visste att det inte skulle funka) och då lyser den gröna knappen och kameran frågar om jag vill ställa in tid och datum.. jag fick bara ur mig ett men wow.. sen var jag tvungen att sätta mig på soffan, hahaha helt i chock! men nu FUNKAR MIN KAMERA IGEN och jag är sjukt glad för det, det räddade så jävla mycket kan jag ju lugnt säga..


näe, nu måste jag bege mig snart.
måste ta och städa min garderob ikväll också.. det ser ut som ett bombnedslag och det får det inte göra,
hehe.


det är svinigt kallt ute, svinigt kallt..
den är typ -2 grader men det känns som -42 grader! utan min dunjacka hade jag frusit ihjäl alltså,
måste ta med mina täckbyxor hit hemifrån sen, samtidigt som min älskade skidjacka som jag längtar så efter




oj, nu rusar tiden iväg..
hej så länge!





passande bild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback