when you want it the most there's no easy way out

inatt sov jag tolv timmar, det behövdes verkligen!
skjutsade morfar till stan, sen tvättade jag bilen och nu är jag hemma igen.
det blir enbart en lugn kväll även ikväll, känns som jag blivit överkörd av ett tåg!
påtal om tåg drömde jag att det var stora stenar som kraschade in i skolan inatt,
massvis med människor dog men jag överlevde, tur det.

igår när jag, anna & mamma skulle på max och köpa glass fick jag värsta skrattanfallet, och det fick dom också.. ingen kunde säga ett ord! men efter två minuter fick jag pipa fram vad vi skulle ha.
alltså jag kan inte förklara men det var så jävla roligt så jag trodde jag skulle dö, avlida i bilen liksom.

nu ska jag & anna börja med middagen snart,
de är några riktiga bönder här och ska köpa gräsklipparen, man kan knappt hålla sig för skratt..



så roligt man kan ha!


hahaha jag saknar att skratta med mig frida! :D

2010-05-16 | 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback