vad mer kan man begära av en fredag?

- finväder
- två veckor kvar till studenten
- ingen historialektion
- ingen skola på två dagar
- en kväll med världens bästa vänner
- fint väder till mina vänners bal
- köra nercabbat och ändå svettas typ
- fyra dagar tills det kommer in pengar på kontot
- halsontet är nästan borta
- det är solglasögon-väder!






nu ska jag fixa mina naglar tänkte jag, dom är så.. vanliga nu?
sen ska jag åka och hämta lillasyster moa på skolan, sen ska vi in till stan.
sen ska jag möta mina tjejer och vi ska iväg och fota på wargens sp-bal ikväll :)
sen ska vi till lotta och spela kubb och mysa, jag börjar få panik över att våran tid tillsammans varje dag snart är slut, det är det enda som är negativt med att skolan slutar!

hejdå

åh frida jag blev så glad av de här inlägget:D vet inte varför men aa :)

2010-05-21 | 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback