vad är väll en bal på gamla teatern?

otippad rubrik..
natten till igår blev min klänning klar runt 03.00 och jag var så sjukt trött när jag kom hem och det blev bara några timmars sömn innan jag skulle upp igen. tack mita för all hjälp med klänningen!
åkte och hämtade sandra och sen kom jag på att jag glömt biljetterna i marieby så det var bara att åka och hämta dem. sen tillbaka till denize och där var det som värsta skönhetssalongen. klockan 12.00 skulle jag & frugan iväg och sminkade oss och jag fick springa i sista sekund eftersom det inte fanns en parkeringsjävel i hela stan typ!? när det var klart åkte jag tillbaka till denize och fick börja med håret, superfint vart det men det kostade ju 400:- också..






limousinen hämtade oss kvart i fem och det var ett hejdundrande kalas i den och trevligt var det!
hämtade jens utanför gamla polishuset som landade med flyget fem i fem, klar med kostym och allt.
sen klev vi av utanför gamla teatern där hela familjen stod och fotade och grejade på, och jag var så nervös i limousinen för jag såg inte mamma & anna någonstans och jag tänkte om dom fått bensinstopp eller något, lite panikartat men dom stod där iallafall :) och jag hade druckit lite mycket champagne och var lite lullig men det gjorde allting bara ännu roligare.





kvällen var jätterolig och tack alla mina vänner för det!
jag fick inte sova ut imorse heller tack vare johan, jens & sandra! men imorgon kommer jag nog sova hela dagen,
jag är helt slut..
trodde att pappa skulle ringa och bjuda mig på middag eller något ikväll, men icke det! han har inte ens hört av sig?
ikväll ska jag grilla med mina mothers, sen ska vi väll sitta ute i solen och prata lite,
det är inte allt för många veckor kvar nu, sorligt.





Vad fin du är Frida :)

2010-05-17 | 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback