va?

hela inlägget försvann.
nu ska jag & lotta fortsätta kolla på regnet.. det är bara vi av sex engelska-medlemmar här!

lite roliga grejer från felsms.com

Till: Pappa
Sms: Shit, jag hörde att du knullat Carola, du är ju helt crazy ju!
Svar: Det är en lögn, sån tur har jag inte.
Förklaring: Haha, var inte menat till pappa. Utan till en polare som jag hört lite rykten om. Men tyvärr var det inte sant

Till: Carro
Sms: Carro berättade att hon är sååå kär i sin nya kille. Jag sätter 1000 spänn att hon gör slut med honom inom en vecka, den slampan som hon är :)
Svar: Fyfan vad taskigt. Jag sätter 1000 spänn på att du aldrig någonsinn kommer ens få en kille! Idiot! Du är bara så jävla avundsjuk!
Förklaring: Skulle inte skicka till Carro utan till en annan tjej kompis. Jag ångrar idag att jag skickade ett sånt taskigt mess. Vi är inte vänner idag.



Till: Flickvän
Sms: Jag sitter hos min brud, jag skulle gå ut i köket och fjärta men råkade bajsa på mig lite... Ska jag dra hem eller stanna??
Svar: Dra hem äckel!
Förklaring: Skulle skicka till min polare. Hade sagt till flickvännen att jag skulle ut i köket och dricka vatten men skulle då egentligen lägga en brakare, råkade också lägga en liten plutt, var ganska dålig i magen den dagen.


Till: Svärfar
Sms: Gud så sur man kan vara då, bara för att vi inte hade sex igår men jag orkade verkligen inte. Bara därför ska jag suga av dig ikväll tills du kommer i kompensation ;)
Svar: Du är verkligen den rätta för Mats hör jag.
Förklaring: Det där blev ju riktigt fel. Skulle självklart skicka till min sambo men hans pappa fick det, alltså min svärfar :) Inte så charmigt...


Till: Tjejens Pappa
Sms: Tyvärr ska jag i väg och bada med Elina och hennes familj i morgon. Jag kommer smygkika bakom glajjorna på hennes morsa om hon är knullbar :P
Svar: Du har skickat fel. Men vi glömmer det här och så låter vi det stanna mellan oss. Eller?
Förklaring: Jag lovar att jag funderade på att ta livet av mig för att jag skulle slippa skämmas så mycket. Jag försökte skylla på något så att jag inte skulle åka med men Elina ville så gärna




HAHAHAHA! fy faan vilka klockrena felsms! :D HAHAHA kan knappt sluta skratta! :D :D

2010-05-18 | 14:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback