seriööööst

nu ska vi iväg till cityakuten, eftersom jag antagligen brutit fotjäveln..
det gör så jävla ONT och den är inte användbar. hoppas att det är en rejäl stukning bara...
fast cityakuten är otur för mig! förra gången hade jag lite feber och dom sa att jag hade lunginflamation..

inatt var den roligaste men sjukaste natten jag någonsin varit med om.
harry B james hela natten, efterfest någonstans jag inte har en aning om.. där drack vi 70% rom och tropicaljuice!? avslutade kvällen med fiskbullar kl 06:47!
dock blev mitt bankomatkort, körkort & sl-kort stulet.. men wtf ikväll blir de grönan och vi kör igen :D GO GO GO!

sen har jag ingen mobil heller för den är spärrad,
ska försöka fixa det idag..

men nu mot cityakuten med mandaälskling, snuttisjohan & tröttisemma




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback