pictures pics photos

 från den efterlängtade resan ner till stockholm igår

 världens sötaste hugo

 tjejlägenheten

 tjejgrejer?

 vi förade på balkongen

 manda & jag

 surisar på tuben

 manda baby

 flirtisarna på tuben

 skål

 ladygaga turen

 men yes

 jaha?

 träffade jens min vän

 it's a crazy crazy crazy crazy night

 xoxo

 hahaha, snyggt johan.. SNYGGT

 dancefloor

 men jaha? dricker lite rom på en moped kvar i fem en morgon, helt okej..

 min spetsstrumpa fick hamna på denna bil, lycka för den ägaren!

 vi snodde en budda som vägde typ 40-50 kilo!

 detta får avsluta, ingen aning vad vi gör..


nu ska vi kolla på tre filmer vi har hyrt,
jag har lagt om min fot och kommer nog somna snart, sjukt trött chey!


det är min lyckodag idag,
ger man inte upp går det till slut..
<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback