nusse

nusse är ett bra ord,
nusse står för många saker,
nusse är mitt ord,
nusse är mitt favoritord!


igår krattade vi hela nersidan hos mamma..
kratta är så jävla tråkigt så jag kan börja gråta! och igår var absolut sista dagen i hela mitt liv som jag krattade.
efter det hämtade jag peggan från recondingfirman, tog en snabb-bastu och hämtade sen olle från hockeyträningen.
sen åkte jag och fixade med balklänningen, skönt att den börjar bli lite klar faktiskt.

imorse tog det 45 minuter att åka till skolan eftersom tjejerna skulle på skolan först, sen var det massa ombyggnadsgrejer och sen skulle olle på skolan..
sen smsade jag sandra och frågade var vi hade engelska, och hon säger att vi inte har någon engelska utan vi har eget arbete!? jaa men vad bra..
men jag hittar nog någonting att göra ändå, kanske ska göra klart engelskan så jag bara har religions-uppsatsen kvar!

jag är ganska less på detta nu,
det vore ju skönt att ta studenten typ imorgon och sen bara åka härifrån.




hahaha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback