nusse

orkar inte blogga idag, vad är felet?
iallafall kom min kamera & musikmockafjongen jag beställt idag.
sen var kickan & raskan hit men jag hann bara träffa dem en snabbis eftersom det var lite skjutsande hit och dit,
men trevlig var det, som vanligt :)

igårkväll kom johan & mica hit på besök så vi satt ute på mitt rum och kollade på nyheterna och pratade massvis, riktigt trevligt. när dom väl åkte hem somnade jag snabbt som blixten, skönt!

ikväll skulle jag egentligen tilll mica och dricka några cider eftersom det är 30 dagar kvar till studenten, men det blir ingenting eftersom jag inte är riktigt kry..
blir väll att stanna hemma och tona håret, kolla på andra aveny och trueblood, samt dricka te istället!

nu längtar jag efter att få åka till tyskland,
dessutom är jag hängig och huvudet är tungt och det rinner ur min högra näsborre FAN hela tiden..

lite pics på mitt/mina framtida rum från tyskland, me like!











men fyfan vad fint! du kommer nog trivas jätte bra, puss hjärtat<3

2010-05-05 | 17:33:42

-Ja gumman,trivs du inte där så lär du j inte trivas på nått annat ställe heller..grymt fräsch !

2010-05-05 | 17:56:43

Trevligt att träffa er :)

2010-05-06 | 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback