hare krishna, hare krishna och bla bla bla..

sitter hos morfar och pluggar nu, världens bästa morfar faktiskt!



här är det skönt att vara, och det känns inte så jobbigt att plugga.
det som ska vara klart innan betygssättningen är:

- engelska tal
- religionsrapport
- filmkunskaps recension
- historiaprov
- geografi intervju
- projektarbete

idag ska jag bli klar med religionsrapporten och mitt engelska tal,
filmkunskaps recensionen har vi en hel lektion på oss att göra nästa vecka, projektarbetet sk vi försöka hinna med imorgon, och sen är det bara intervjun kvar, men den fixar jag via ett telefonsamtal på tio minuter.

när jag är klar här ska jag åka till amanda med en väska och surra om lite skvaller,
något bra att se fram emot!



Cooolers..:)))))

2010-05-18 | 21:35:41

vilken tuffing till morfar :)

2010-05-18 | 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback