det är någon utlåst på balkongen!

idag är vi sliten,
låg och garvade hur länge som helst åt någonting som egentligen inte var roligt, men som var roligt för stunden liksom. gårdagen var nice iallafall, skönt att slippa frya när man är ute då solen gått ner! och med sällskapet kan det inte bli annat än helt crazy!
hade stått på fötterna hela kvällen och natten.. när det är femtio meter kvar tills vi är hemma snubblar jag på en sten och druttar rakt ner i backen! med händerna & axeln först.. så nu har jag lite fina skrubbsår på kroppen också! men tro min när jag säger att vi fick skratta.. och inte nog med att jag låg där och blödde så kommer johan och trampar på mig!? haha alltså..

idag åkte vi till sickla köpcenter och chillade,
fick med mig underkläder, örhängen, skor & naglar till balen. sen fick jag med mig ett prov på en ansiktskräm från biotherm också, kostar ''bara'' 530:- men prova kan man ju alltid göra.

sen låg vi och chillade på bryggan lääänge,
jag är så glad att jag har så underbara vänner ska ni veta!

nu har vi hyrt tre filmer som vi ska kolla på, förhoppningsvis bra filmer!
imorgon ska jag jobba på södersjukhuset från 08.00-13.20 tror det blir riktigt intressant, charlies mamma som fixar & donar! sen blir det nog ingen utgång imorgon kväll, eller förmodligen inte. men om så blir så drar vi till anchore ett par timmar, för sen måste ju jag åka hem på torsdag :(



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback