dåm pråtar inte klookt häer..

befinner mig i falun denna helg, supermys!
skulle på dollarstor igår men vi kom dit 16 minuter för sent.. det får bli imorgon på hemresan istället :)

igår satt vi nere vid sjön, vid elden hela kvällen. så himla varmt & skönt och det var fyverkerier runt om.
har ju inte druckit alkohol på typ flera veckor, och igår drack jag EN cider och började nästan må illa så jag tror nästan på att min kropp fortfarande säger ifrån eftersom det var FÖR MYCKET där ett tag. men det är väll lika bra det, och billigt! studenten blir antagligen ett alkohol-måste men efter det dissar jag skiten igen.
somnade inatt någon gång och den ena var tröttare än den andra, men jag har nog aldrig somnat så gott någon gång.

idag har vi krattat och spelat spel, och spelet handlade om lyx...? anna vann iallafall fast vi allihopa var riktigt dåliga.. hahah.
sen tog vi bilen in till en krog, eller heter det bar här? och spelade på automater och carina hon vann & vann & vann..
nu ska vi snart äta supergod middag och sen kolla på körslaget, heja picasso!

mamman i familjen från tyskland ringde igår och pratade lite,
i augusti ska vi åka hit..





semester vid kusten i södra sverige, neråt skåne någonstans




och i oktober ska vi spendera någon vecka här...




semester i madeira i spanien, gud vad skönt

nu ska vi snart äta, sen är det körslaget!
sjukt att man kan vara så himla skadad utav ett tv-program :p






åh, fem dagar kvar tills jag befinner mig i stockholm

men fan vad du får resa då din jävel ;) fin bild babe <3

2010-05-01 | 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback