be cool, stay in school



jag är cool.
jag stannar i skolan flera timmar efter att skoldagen är slut och pluggar..
fast det är för att jag varit ocool och inte hunnit med allting i tid, men listan börjar bli kortare!

imorgon ska vi på bio när vi har filmkunskap, sen är det teater och projektarbete på eftermiddagen.
torsdag är det utbildning i sex & samlevnad!? jag vet allting redan, behöver inte veta mer tack!
dessutom blir det ingen historialektion alls denna vecka eftersom vi har hjärt & lungräddning på fredag.

nu ska jag snart åka hem, om en timme kanske.
det är mycket folk kvar på skolan som också har arbeten kvar, hehehe jag är inte ensam :D

det är MIN blogg,
jag skriver det JAG vill



Bra jobbat Fiffen,egen härd är guld värd..:)

2010-05-18 | 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback