you make me wanna cryyyy

en tråkig historialektion idag som vanligt på fredagsmorgnarna, fast idag var det 1% intressantare än vanligt :o
innan jag tog bussen hem köpte jag födelsedagspresent till lillebror också, men nu är jag hemma och mår illa efter bussturen hem! äckliga, varma, illaluktande bussar.. hur ska de gå imorgon liksom?

ikväll ska jag vara HEMMA, helt otroligt jag vet..
men man måste ju ladda inför imorgon!
frugan kommer förbi en sväng så vi får träffas lite, hon har ju varit borta så lääänge nu!
tror nog inte jag bloggar mer innan vi kommer hem 02.30 på måndag,
ha en trevlig helg och ett skönt lov tillsvidare mina vänner.

 



hahahaha, jag vill dööööööööö



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback