we can work it out

igår var vi i persåsen och åkte kälke,
jag kraschade i typ 100km/h rakt in i skyddsnätet..
mamma låg en meter ifrån dubbelvikt av skratt när jag satt fast där,
så  idag har jag två stora blåmärken på låren och en sträckt vad, men det var värt det!

idag har jag, mamma & anna åkt skidor i värdelöst före!
det var schmoschel i hela backen och det tog helt plötsligt tvärstopp ungefär.
nu har vi varit och bastat och dom har gått upp mot afterskin, jag ska snart gå upp med olle & moa!
idag fyller ju olle sjutton, så vi ska fira på wärdshuset senare.

nu har jag lite bilder från studentkryssningen,
jag kan inte förstå hur de blev så mycket STÖRDA bilder på så kort tid...?












































nej, nu ska vi bege oss mott afterskin & ständutblakk





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback