vi kommer från samma stad, men från olika världar




ikväll har jag varit ute och kört, pappsen & jag dunkade skön techno-musik i bilen och jag var superglad att det var asfalt ute! känner att det kanske är dags att ta körkortet nu... jag har räknat ut att eftersom min bil drar 0,3 liter per mil och det är sextio mil till stockholm så blir det inte så himla dyrt att ta bilen och bara åka ner en helg, så nu SKA jag ta körkortet...
men idag när jag var på körskolan och skulle boka körlektioner blev jag sådär nervös när jag tänkte på övningskörningen på körskolan så jag blev typ svimfärdig igen... jag förstår inte varför jag blir så? jag tror det är för att jag är så rädd att någon ska bli arg på mig för att jag gör fel, typ. aja, strunt i det.. i need that körkort nu!

imorgon har vi religion (suck) och engelska (fan, jag har glömt engelskagrejen...) 
efter skolan har jag körlektion och sen ska jag kolla om jag ska köpa parfymen kanske.. men framförallt måste jag köpa lite nya underkläder, främst något par trosor och sen ska jag kolla efter en ny neccesär som jag kan ha sminket i.. neccesären jag fick från JC av mamma & anna används flitigt av mina vichy & nivea-produkter så sminket fick ej plats :(

men nu ska jag kolla på NCIS eftersom jag har hela första säsongen på datorn, fett nice!
sen ska jag snutta kudden och sooooova.. känns skönt som tusan att få sova i min säng hos pappa eftersom den är stört-himla-otroligt-jätteskön och jag har sovit i sängen i fjällen tisdag-söndag och hos mamma inatt, så nu ska det bli ett sant nöje att krypa ner i sängen, herregud det var så längesen jag sov här känns det som... jag kommer inte ens ihåg vilka sängkläder jag har liksom...?





haha, skönare!
nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback