varför kan man känna smärta...?

jag har så förbannat ONT i magen.. det kommer bara vips och hugger till och jag vill typ lägga mig ner och dö!
vet inte vad jag ska göra heller, och rätt vad det är så kommer det ''mensvärk-känsla'' trots att jag inte har någon röd vecka, usch.

nu ska jag kolla på true blood och försöka lugna ner mig lite, känns som jag springer i 140km/h genom dagarna, jag hinner inte alls med :/
imorgon är det historia och då måste jag och miccis jobba med arbetet, sen är det engelska då jag, hanna, linda & lotta måste sammanfatta dom där fyra historierna och sen ska jag på körskolan också, det är VIKTIGT minsann.

jag ser fram emot lördag som en gnu, då ska jag, susanne, wikman, sanna & emelie träffas och dricka vin och mysa.. precis som förr! oh god vad jag saknar dom tiderna.. moppetiderna med 2,25:er och att vara uppe hela nätterna..

men shit, nu får jag ont i magen igen.. godnatt!


Bra gumman att du gnuggar på me körkortet,men försök att dra ner oå tempot lite,känns som du flänger runt i 190..



Puss puss

2010-03-17 | 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback