tre timmar och tjugotvå minuter kvar till trueblood..

och innan det börjar måste jag hinna packa inför fjällen, tvätta de kläder som måste tvättas innan, lite skolgrejer och andra grejer!

idag hade vi bara filmkunskap och det var så skönt att kunna sluta elva mitt i veckan för en gångs skull, och så förblir de fram till studenten nu! ganska soft. fick tillbaka en uppgift från filmkunskapen och jag fick MVG helt utan synpunkter och kritik, allting var kanon. det är första gången det någonsin hänt så det tackar vi för.

efter skolan gick jag och jobbade, uträttade lite ärenden och sen tog jag bussen hem och städade hos morfar.
sen kom jag på att jag skulle plocka ut alla skor ur mitt skoskåp för att de vad det fanns för skor som bara stod där dag ut och dag in och varför pappa alltid blir sur när jag köper ett par nya skor...?






nu har jag gjort en checklist för att se vad som är kvar inför balen, mösspåtagningen och studenten och det känns inte som det är allting kvar längre, jag börjar se ljuset!


nu ska jag kolla på andra avenyn innan jag börjar packa,
ha en trevlig påskhelg kära vänner, ovänner, hemska människor och svikare.
jag ska iallafall fira med mina mammor och min lillebror i fjällen, yiiii haa!



haha mathias ska fan inte klaga på att ja har mkt skor om du har alla dom där:D

2010-04-05 | 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback