the d-day

ikväll är det finaaaaal i melodifestivalen,
och nördig som jag är har jag längtat i typ ett år!

idag var jag och systrarna mina ute och körde skoter flera timmar,
solen sken på himlen och det var lagomt varmt,  livet ÄR skönt...

nu har vi duschat och ska bege oss mot afterskin jag & moa,
sista dagen med ständut blakk idag, tragiskt men sant.

synd att sportlovet gått så snabbt måste jag säga,
nu ska man tillbaka till plågorna på skolan..
läxor, långa lektioner, mycket hemska människor, och tråkiga ämnen.. tur att mina solstrålar finns där om dagarna måste jag säga.







nej fan, mot cidern och afterskin!
puss till mammsen som är hemma och jobbar också.

Tack tack gumman min..

2010-03-13 | 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback