so much hate for the ones we love

grr, märkte precis att mina lipbutter från bodyshop typ torkat, iallafall den övre delen, så nu ska jag kasta dom åt fanders och köpa denna nya när jag har pengar att spendera på det, vilket kommer bli typ 2086...






jag hade hoppats att jag skulle hinna se bröllopsfotografen ikväll, men de får jag göra någon annan kväll istället.
nu ska jag ta och sova tänkte jag, och inte hann jag med något historia-arbete heller, nu skiter jag i det! fan jag orkar inte... jag har skött mig exemplariskt genom alla år i skolan, kan man få slippa ett tråkigt jävla ämne eller? nej det går inte, så jag får helt enkelt sova mig igenom historialektionerna fram till studenten.. de lär nog inte blir så svårt eftersom dom är så jävla TRÅKIGA ändå..

gud vad jag önskar att jag kunde ta med mig hela mitt rum när jag flyttar, det är verkligen så himla underbart och allting är så himla jaaaag!
nej shit, nu måste jag gå och lägga mig! engelska, redovisning på religionen och simning står på schemat imorgon, dessutom desperatehousewivespremiären och house! i love it.


nej, nu ångrade jag mig!
jag kan inte hålla mig ifrån filmen, måste se den!
jag får klunka lite kaffe ur min hemmagjorda hellokitty-mugg och hålla mig vaken,
heja heja! jag sover efter filmen, alternativt under.. hahaha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback