okej?

dålig uppdatering på senaste nu, men det händer inget speciellt roligt i mitt liv.

fast jag måste bara berätta om det sjukaste någonsin som hände idag,
i bilen hem från skolan ringer det från ett nummer som jag inte har och jag missar samtalet, och jag smsar och frågar vem det är och då ringer det igen och jag svarar, och det är någon konstig människa i andra änden av luren och jag hör inte vad denne säger? sen bryts det och jag får ett sms:

vem är du?

vad snackar du i människa?

KALLA MIG ALDRIG MÄNNISKA IGEN! JAG E EN VAMPYR OCH HATAR MÄNNISKOR! HUR VÅGAR DU KALLA MIG MÄNNISKA!? :@

haha men va? vem är du?

jag är en tjej som är kåt i dig

haha, men lägg ner. det heter kåt på, inte i.

.... HORA!

vem kallar du hora?

DIG?

jasså, varför det?

-.- man säger kåt i och inte på jävla hora..

haha, tell me about it...

men jag söker horor 0.o <3

jaha, lycka till då

men kom igen, du är nog bra i sängen!

haha, men vad vill du mig?

har du inte förstått? 0.o <3

men, nej?

-.-

folk måste ha bra lite att göra! herregud, lämna mig ifred.
och helt plötsligt kom det hjärtan liksom?
sen var det någon från enköping dessutom? hallååå liksom...






i helgen var vi i fjällen, mysigt mysigt.
igår tippade vi os-finalen i hockeyn och jag tippade resultatet, skönare brud.
dessutom tippade jag rätt på melodifestivalen i lördags, hahaha, TUR.

idag hade vi geografi och sen dans, 
jag och johan var kung på foxtrot, desstom var det simon och jag som klarade buggen galant, haha.

nu är jag hemma och har bäddat rent i sängen och nu ska jag packa upp alla saker,
sen kanske jag ska börja med mega-arbetet i historia som skulle vara inne i fredags.. men jag förstår ingenting och jag hänger inte med, så jag kanske ska dra på mig mitt första IG någonsin, i historia? vad ska jag med det betyget till liksom...?

på lördag åker jag och denize på studentkryssningen, dessutom löste det sig med jenniefer och vicky så nu åker vi alla fyra, och flera tuuuusen till! tjoho

men jag ska inte stanna i stockholm efter kryssningen utan jag ska åka hem istället..
och det gör så himla ont i mitt hjärta, för jag verkligen tok-längtar efter mina underbara vänner där nere,
och jag längtar verkligen efter att få gå i hammarby sjöstad och prata om allt..
men vi får ses i sommar istället, och då när vi sitter på balkongen i kärrtorp och dricker kaffe i solen kommer det vara en liten bebis med också, det känns helt otroligt att ida snart ska föda.
gud vad jag längtar efter er, jag tänker på er hela tiden! puss på er :*


måste bara inflika vad jag älskar intriger, skvaller och allt vad som hör därtill..
just nu händer det jävligt mycket, och allt får man veta och ta del av, eller till&med vara en del av, hahaha. bara idag har jag fått två intressanta samtal, och dessutom fått reda på massor av smaskiga grejer, det är sånt som gör vardagen exklusiv! haha

nej, nu ska jag göra något vettigt tror jag...
min kväll ser ut såhär:








hej så länge







 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback