'' nu ska vi sånga en sjung ''

i söndags var jag till min lilla kusin tove en stund, och då ville hon att vi skulle dansa..

t: kan vi dansa vals?
f: jaa, de kan vi väll!
t: kan du vara killen?
f: jaa det kan jag jag.
t: vad heter dudå?
f: haha, frida?
t: nej du måste ha ett killnamn! vad heter din kille?
f: jag har väll ingen kille?
t: men den förra du hade då?
f: jasså han, emil..
t: jaa då får du heta emil! det blir roligast då!
f: schysst..

hahaha, jaa vad säger man?
de gulliga små liven..

imorse ringde pappa och jag var helt säker på att klockan var sex, men den var tjugo i sju! så jag fick kasta mig upp ur sängen och skynda, skynda, skyndaaa! så nu när jag kom hem var allt i o-ordning, och sängen var obäddad.. uscha.

idag var det engelska hela förmiddagen och det var ganska segt men efter halva tiden fick jag, sandra & lotta sätt oss i ett eget rum och då vart det genast mycket roligare!
efter lunch hade vi religion, och vi skulle redovisa våra egna religioner. min grupps religion vart en otrolig FLOPP och jag skämdes så mycket att jag hade kunnat börjat gråta typ..

efter skolan sprang jag och köpte present till cornelia! ett puder & ett nagellack blev det, sne köpte jag naglar och dekorationer till mig själv som jag ska fippla med på fredag när jag ska kolla på let's dance och solsidan tror jag.
sen åkte jag iväg och simmade och när jag var klar mötte jag kroken & stickan i duschen och vi stod där och surrade så länge om allt möjligt så jag fick springa ut i omklädningsrummet och skynda mig sen..

nu har vi ätit pizza till middag eftersom cornelia fyller fjorton idag och hampus fyllde tio igår, och snart fyller olle sjutton.. herregud! dessutom fyller sandra på söndag och sen är det victor som fyller nitton och sen har jag inte planerat längre fram.. haha.

ikväll är det premiär för dating in the dark & desperate housewives, känns som en bra kväll!
nu måste jag kolla klart på bröllopsfotografen eftersom jag så fint somnade mitt i filmen igår, haha.





usch vad jag saknar er :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback