nu måste vi dra

hur underbara kompisar har man inte då? dom ringer och säger att dom vart så ledsen när jag inte fick stanna på sportlovet och längtar efter mig så mycket att dom har köpt både tur & returbiljett dit, alltså jag blir tårögd.. helt otroligt att just jag fick världens bästa vänner? längtar efter er, sjukt mycket.


idag var det friluftsdag och det var superfint väder!
efter det var jag på körskolan lääänge sen mötte jag upp ulrika på stan och vi for hem,
sen har jag städat hos morfar och snart ska vi ut och övningsköra, saker att göra hela tiden!

ikväll är det trueblood, sen snutta kudden!

imorgon är det körskolan igen, nu jävlar ska jag spendera mer tid där än hemma alltså..

har inget mer att säga, eller joo..
JAG HATAR NÄR FOLK PRATAR MED MIG NÄR JAG PRATAR I TELEFONEN, JÄVLA IDIOTFASONER.. JAG ÄR UPPTAGEN FÖR HELVETE! OM DET INTE ÄR NÅGOT VIKTIGT SÅ KNIP TILLS JAG LAGT PÅ.. OKEJ!?





herrååå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback