men alltså





igår var vi ut så som alla är en helt vanligt fredag i tråkiga östersund,
och tråkigt var ordet! det sög på krogen och det var bra några minuter när jag & vicky stod där uppe och dom spelade några få, bra låtar.
sen åkte jag & amanda hem med pappsen & ulrika, och jag somnade så gott efter att ha druckit ett glas resorb.
men tack alla för igår iaf, ni gjorde kvällen värd att minnas!
nu ska jag snart hoppa in i duschen, men först NCIS!
senare idag ska jag till sussisanne på frösön med massa underbara tjejer på vinmys och grejer.


igår åkte min älskade ida in på förlossningen,
och nu hoppas jag med hela mitt hjärta att allting går bra både för henne och bebisen!




hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback