melodifestivalsnörd

som den nörd jag är, älskar jag melodifestivalen!
jag kommer alltid gör det, och vad alla andra tycker skiter jag i..
eller som min lillasyster sa när dom tittade på tredje deltävlingen:
(ja, hon är femton år)
- alltså jag förstår mig inte på melodifestivalen, det är såååå dåligt.. jag har inte hört en enda av dom här låtarna förut!


men på lördag är det iallafall final,
och ärligt talat är det faktiskt mycket härliga låtar med..
























nu åker jag snart till fjälls, ska bli mycket mysigt!
imorgon fyller olle år, då ska vi åka pulka.

puss till idna, och tack

bara älskar eric saades låt, grymt skön :)

hälsa olle på hans 17 årsdag på torsdag !

2010-03-10 | 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback