livet känns bättre när man vet var man ska

Dagen är okej, men på natten blir det svårt, ensamheten den slår emot mig så hårt.
Jag klarar ingenting, och allt jag gör blir bara fel och jag känner mig så obekväm, så stel.


 

måste bara börja med att GNÄLLA på resultatet av årets melodifestival..
jag kan nästan lova att vi inte ens kommer kvala in och komma till oslo för den riktiga finalen, usch.
det var en tragisk lördags-kväll vid teven och vad jag har förstått var det många besvikna miner när anna bergendahl vann alltihopa...
jag hade lovat 500:- i en vadslagning om peter jöback skulle vinna, och jag hade blivit lovad 500:- om anna bergendahl skulle vinna.. så lite rikare vart jag iaf, men det är TVEKSAMT om det är värt det, nej jag är grymt besviken på er svenska folket!

jag ska iallafall trösta mig med att köpa en parfym,
sitter just nu och funderar på om jag ska beställa hem den och få den fyrtio kronor billigare typ, (då kostar den bara 515 kr)  eller om jag ska köpa den till fullpris.. måste nästan bli bättre om jag köper den direkt va? ska kolla om min rabattcheck på 20% fungerar också, det vore ju förbannat underbart..
sen tror jag att jag ska sälja många av parfymerna jag redan har, eller så velar jag och struntar i det som vanligt!


idag började skolan igen efter ett härligt lov med skidor, skoter, sol, och en utlänning som påstod att jag hade stora bröst!? hmpf...
jag var less på skolan redan igår, och då var det söndag och veckan hade inte ens börjat..
jag önskar verkligen att det kunde bli studentdagen och allting bara slutade, gud vad jag längtar!

mina skinnhandskar som jag köpte förra veckan gick sönder idag, eller dom tappade en knapp så jag gick tillbaka med dem och så funderade jag på om jag skulle ta ett par likadana igen istället för att få pengarna tillbaka men det fanns inga lika kvar men jag hittade ett par andra handskar som var lite varmare och snäppet finare så jag la till en hundring och köpte dom istället! men nu till det jag skulle berätta.. när jag gick mot kassan med vantarna gick jag förbi världens sötaste klänning (tyckte jag iaf, tror garanterat att min mamma kommer skrika KÄRRING-KLÄNNING) och jag tänkte direkt på mösspåtagningsmiddagen, och eftersom den bara kostade 349:- och dom andra jag kollat på har kostat 499-599:- så provade jag den och vart typ, kär.. den var så himla söt! dock tänker jag sy om den lite, men det behöver jag inte göra för hand längre eftersom ulrika har en symaskin :D jag ska bara ta av axelbanden, korta upp den och folla den lite! jag köpte den iallafall och om det skulle komma upp någonting annat till mösspåtagningsmiddagen så är ju våren/sommaren lång så den kommer absolut komma till användning!





bilden jag tog själv vart lite usel, men men.
åh, nu hittade jag massa annat mysigt som jag vill ha också.. är de länge tills nästa studiebidrag?


fan, nu blev de bråttom!
ska övningsköra till frösön, hej så länge!

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback