la la la la la..

Dolly parton är himla skön alltså,
jag kommer nynna på hennes låtar ett bra tag framöver..





So mothers you go tellin' all your daughters
Not to do what I've done
To live a life of sin, shame and strife
In the house of the Rising Sun.


idag har vi varit på grease-konsert som molly var med i, himla roligt och jag fick hålla mig för att inte asgarva flera gånger..
nu har jag suttit och gjort filmkunskasläxan tills imorgonbitti! duktig tjej..

funderade ju på att inte åka med till lettland vecka sjutton men nu har ja fastslagit att jag ska med,
jag kommer om inte annat ångra mig efteråt om jag inte följer me..

imorgon slutar vi elva, så då ska jag passa på att jobba!
sen ska jag hem och städa hos morfar och sen är det andra avenyn, grey's & trueblood!
på torsdag får vi påsklov, skönt att det finns små ljusglimtar ändå..





nej nu ska jag snutta kudden!
godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback