k-orvar till b-rudar

i fredags så köpte ju jag två nya ansiktsprodukter på apoteket, i vichy-serien.
dom var superbraaaa och dom är värda varenda krona, så buy them!

Vichy Pureté Thermale








var riktigt, jä*la rolig och jag hade så himla roligt varenda minut av resan,
tack allihopa för att ni förgyllde resan.
kom hem med bussen imorse någon gång och då gick vi till vicky och somnade efter att ha pratat någon timme som vanligt.


idag var jag på stan med vicky, pamela & ida.
jag köpte nya skor, typ likadana som dom jag har eftersom dom gamla är TOTALT utslitna..
nu är jag hos ida, imorgon åker vi med pamela till åre och chillar med vicky några dagar framöver, fun!

nu ska jag och ida gå på willys och köpa, vad var det hon skulle köpa...? just de, ostsås? haha




mumsig bild, haha inget tvivel på att första året på gymnasiet var roligt..


HAHAHHA!!! xD

2010-03-11 | 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback