it's not fair

jag orkar inte skriva så omfattande..

jag tog bussen till brunflo, somnade hos farmor, gick till hälsocentralen, väntade två timmar, fick medicin utskrivet, tillbaka till farmor, vi kollade på greys anatomy, sen bussen hem, städa hos morfar..

och nu är det fight om vilket tv-program vi ska se klockan nio!
jag vill se greya anatomy-premiären, men resten vill se andra avenyn.. grr..


imorgon är det tjejkväll på idun, får se om jag mår bättre!
måste framförallt blir bättre tills på lördag, sjuk eller inte så åker jag och ger järnet ändå!
jag kan lika gärna dö på sportlovet




hahaha ååh så underbart, första gymnasie-festen 2007!
varför ser jag så sur ut? jag fick iallafall skratta som tusan åt det nu.

puss puss till cinen gylli nattlinne som ringde och durade lite ikväll!

nu ska jag fortsätta läsa reportaget om killar som fått sina hjärtan krossade,
jag kan INTE njuta mer..

hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback