it seems like yesterday

till att börja med får ni dessa, för jag antar att alla har spotify...?
låtarna är jättebra iallafall, lyssna och njut!

Mel Vondrau – Use Somebody
Nomy – I Died By You
John ME – Love Is My Drug
Yiruma – River Flows In You


imorse hade vi engelska, och det var en rolig engelskalektion faktiskt!
jag, linda, lotta & frugan jobbade på som tusan, eller inte...
efter lunchen var det religion och vi skulle kolla upp några grejer om de fem världsreligionerna typ, det gick inte så bra men funkade till slut!



ser du jesus eller?


innan min körlektion idag (som förövrigt gick jättebra) gick jag frugan på stan en sväng,
jag velade på om jag skulle köpa parfymen jag kollat på lääänge eller om jag skulle köpa carolina gynnings parfym, men det blev det första alternativet tillslut! dessutom så funkade min 20% rabattkupong så det blidde lite billigare :) sen så köpte jag en neccesär och tre par trosor också!
dessutom fick jag en handväska på köpet när jag köpte parfymen, det var ganska nice faktiskt! den är absolut användbar.

 här är gremeljerna


 diesel - fuel for life unlimited, 555:- på åhléns


 neccesär, 149:- på åhléns - (helt perfekt att ha smink i)


 väskan som man fick på köpet, absolut helt okej!


ikväll har vi firat olle lite i efterskott, farmor kom på middag och sen kom morfar ner på fika.
sen har jag varit ute med cevin på en härlig promenad, så himla skönt att kunna ta på sig garmontskorna och skaljacka, tunn mössa och tunna vantar utan att behöva frysa ute.. och att det är varmt på dagarna är ju underbart, det känns som våren är påväg nu! bara det inte blir svinkallt och börjar snöa igen så..

imorgon har vi friluftsdag! hoppas det blir finväder... ska ta med mig min tom&jerry-kex och möta upp tjejerna i stan, sen ska vi vara på medvinden hela dagen :) efter skolan ska jag gå till körskolan någon timme och traggla teori, för nu ska jag minsann ta det där körkortet, det är på tiden faktiskt.. sen ska jag på stan med ulrika en sväng, funderar på att köpa något vårdande shampoo så jag slipper klippa mig på ett tag till, haha.. sen ska jag kolla på ett par nya vårskor också som jag ska få av pappsen :) det blir nog några sneakers av något slag.. har sett ett par supersnygga adidas-skor på DNA som dessutom är på rean, me like!
sen åker vi till ås och hämtar cornelia, och sen ska jag hem och städa hos min kära morfar.. det är nästan höjdpunkten varenda vecka, han är så mysig så!

nu ska jag ta och snussa kudden och sova hela natten lååång,
det är så skönt på mitt rum nu för det är ingen värme på alls, utan det är svalt och skönt och alldeles perfekt temperatur att sova i!


jag saknar dig min lilla bebis, alldeles för ofta :(


fina låtar:D

2010-03-19 | 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback