dead and gone

kan ju börja med att svara på jens fråga:
snubben i förra inlägget är en människa som bygger upp sitt liv på lögner, och folk som ljuger är det ÄCKLIGASTE jag vet...

nu till de roligare sakerna!

tidigt igår morse i södra sverige föddes en liten pojke vars mamma är en underbar vän till mig,
och jag är så himla glad att allting gick bra och att ni mår bra båda två!
nu längtar jag tills den sjunde maj då jag får åka ner och gosa på den lille samt kramas med mina kompisar där nere som jag saknar så himla mycket varje dag.


vid fem igår åkte jag till susanne och sen kom emelie, sanna & wikman dit.
i flera timmar bara skrattade vi och pratade om gamla tider, gamla goa tider...
det var den bästa kvällen i år och tack underbara ni för det.
vid tolvslaget hämtade frugan mig och vi for hem till henne och myste, sen inveg vi hennes nya säng också! (för er som är snuskiga så menar jag att vi inveg den genom att SOVA i den.. vicky jag vet nog att du sitter och flinar!)

idag har vi varit med la familia på fotboll och grejer, flängt runt hela östersund typ.
nu håller jag på med min jävla garderob som håller på att rasa ihop på grund av att jag har allt på ett ställe...
imorgon bitti har jag riskutbildning på körskolan och sen får jag äntligen åka till mamma!




här är vad jag MÅSTE fixa.. börjar få lite panik nu alltså, dessutom är det hundra saker till också!
tusen tack till ulrika som ska sy om min mösspåtagnings-klänning som jag vill ha den, det är värt mycket.

nu ska jag fixa klart och sen hoppa direkt i sängen och snussa kudden,
imorgon ska jag ut med vovven också, och vanligtvis kliver jag upp senast klockan 6, men imorgon blir det typ fyrtio minuter tidigare! guuud så härligt..




dom här sköna bilderna fick jag av världens bästa uttej, det är tur att vi har exakt samma humor,
hahahah ååh så roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback