creepy

jag fick för mig att jag skulle sova tjugo minuter innan trueblood börjar,
och sen började jag tänka på studenten och hur sjukt lycklig jag kommer vara att livet äntligen kan börja,
och rätt vad det var så började tårarna rinna och jag bara låg där och flinade medan tårarna rann, tur att ingen såg mig.. men det finns inte en chans att någon förstår hur mycket jag längtar, hur mycket jag vill & hur länge jag velat komma härifrån nu.. och tro på fan att det snart bara är TVÅ månader kvar..

nu ska jag bänka mig framför trueblood,
ulrika frestade nyss med en hårdmacka med leverpastej och bostongurka på.. synd att jag har ont i magen för tillfället! men de kanske blir bättre snart, haha.



ja men bit mig då din sexiga vampyrjävel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback