coulda woulda shoulda

imorse drog jag, olle och tobbe ut med skotran..
det var hur nice som helst ändå tills tobbe och jag körde fast som F-A-N,
först skrattade vi men efter typ en timmes slit för att få loss skiten i typ 120 cm snö och man själv är ungefär 163,5 cm så var det inte lika roligt... och tokig på ollejävel blev jag också!


nu har jag suttit och kollat på bilder sen nyår, blir nästan deprimerad alltså


























nu ska jag gå och basta,
molly behöver också följa med för hon har inte duschat sen ifjol, men hon vill inte!

jag också :(

pussinuss på dig och allt det där

2010-03-13 | 19:14:59

tack,

de har jag visst gjort!

2010-04-02 | 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback