before it's too late

jag håller på att bli tokig..
galen, vansinnig, konstig, rubbad,
fånig, svagsint, befängd, orimlig,
besynnerlig, dum, dåraktig, knäpp,
vrickad, vriden, knasig, hjärndöd,
 tossig, prillig, snurrig, stollig,
virrig, hispig, lustig..

jag gick och la mig efter andra avenyn, jag var helt slut och när jag kom till sängen började jag kallsvettas och grejer.
sen blev det bättre och jag försökte somna.. men så fort jag slog av musiken så såg jag typ svarta & vita gubbar inuti huvudet? vissa var jättesmå och vissa jättestora.. sen fanns det bara två alternativ, en vägg med massor av svart klotter på, eller en vit vägg som var helt blank.. vafan!?

känns som jag måste ha GANSKA hög feber nu, jag blir fan rädd för mig själv..
nu ska jag försöka sova igen, men nu har jag typ intalat mig att jag är psykiskt störd så de kommer nog inte gå så bra.. kanske ska gå och hoppa ner i pappas säng och sova som när jag var liten? haha nej, då lär ju han & ulrika tro att jag är psykiskt störd istället..

SKÄRPNING!
godnatt









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback