awesome, är ett bra ord

imorse var jag lite piggare än övriga dagar den här veckan,
dock hade jag så himla mycket taggtråd i halsen..?
köpte haltabletter när jag kom till stan och nu ska jag dricka te så det blir nog bättre.

när jag skulle skriva ut filmkunskapsläxan som jag gjorde igårkväll så gick det typ inte att öppna filen och bajs bajs, så jag fick skriva om den!? men de gick snabbt eftersom jag redan skrivit den en gång...

idag slutar jag som sagt elva och det ska bli riktigt SKÖNT att slippa projektarbetet! med ett annat ord, awesome helt enkelt.




när jag kommer hem ska jag fixa in kents skiva på mp3n,
och ja jag lyssnar fortfarande genom en mp3! men de funkar jävligt bra och jag vet hur man gör! herregud ipod och allt dedär är för avancerat för mig.. bättre att bara dra filerna och släppa dem i en mapp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback