you fulfill my fantasy

idag har jag haft min klänning från gina som jag köpte förra sommaren i ett regnigt falun,
jag tycker personligen att den är SKITFUL men att den har så snygga färger så den blir helt okej!





jaha, det var kanske dags för sista inlägget innan boken & sängen kallar på mig!
ni kan ju få kika på de små ointressanta sakerna jag köpte idag,
jag har ju en kamera så jag kan ju fotografera!


hårkur med något som heter hårmjölk eller något i,
ge näring och grejer till håret. väldigt billig och man brukar ju få det man betalar för men det kanske fungerar?
jag tappar ofantligt mycket hår.. varenda gång jag sovit måste jag rolla av sängkläderna, när jag duscha måste jag rensa silen i avloppet som är igentäppt av mitt hår, när jag torkar håret efter duschen måste jag sen dammsuga golvet för att det ramlat av så mycket hår, och dessutom måste jag dammsuga rummet varje dag för att det är hår på mattan och grejer, ganska enerverande.. dessutom vill jag ogärna tappa mer hår nu! mitt hår var så tjockt och starkt förut men nu är det bara BLÄ!
men flaskan jag köpte var iallafall fin och även om den inte fungerar så luktar den gott!



sen köpte jag små söta hellokitty-hårspännen! jag vet att anna tänker nu att jag ska ge dom till isabel men si det tänker jag inte! jag tänker ha dom alldeles själv även om jag inte kommer använda dom så mycket, haha.
sen köpte jag såklart lösnaglar, har inte hittat något ställe som gör gelénaglar än så det får vänta! vanliga bomullspads köpte jag också eftersom jag bara har med mig dom med scrub. sen köpte jag swarowskikristaller som man kan sätta fast på hörntanden och det hade jag alrig sett förut så jag tvungen att köpa det, annars brukar det ju vara sånna man kan sätta fast hos tandläkaren för dyra pengar.. så det ska jag väll försöka pyssla på med någon dag! det fanns även en rosa swarowskikristall med, tänk det gillas mycket det!
sen köpte jag en fotfil, ska försöka göra så mycket fotvård som möjligt på mig själv istället för att betala massa pengar så någon annan gör det, tänk vad ekonomisk jag är va?




och här är min fina starbucksmugg!
ja den är så fin & praktisk så ni anar inte...


nu håller jag på att kika på greys, det är en underbar avslappning tycker jag!
dock är det ingen svensk text så det gäller att hjärnan hänger med och det är inte alltid så självklart när det gäller mig ni vet..
imorgon ska jag nog åka in till byn en sväng igen! jag har kommit på att eftersom jag tvättar mina egna kläder nu så kan jag välja mitt egna sköljmedel precis som jag vill! man har ju som aldrig haft någonting att sagt till om när det gällt mamma & pappas val av sköljmedel men nu är det slut med det, sköljmedels-världen here i come!

åhh, jag har ju inte hunnit bada i badkaret sen jag kom hit heller!
jag har ju bara duschat :o
kanske ska köpa lite fina badbomber imorgon och ta ett lyxbad sen, ja men de lät ju fint det måste jag säga..



jag har dessutom hittat lite finfina grejer på internet som ska bli mina..











haha det är kvällskvistarna som är allra roligast här,
då sitter jag och christel och skvallrar & pratar i datorrummet och mitt största intresse är typ skvaller så det tycker jag är riktigt roligt! kan också vara bra att få en nice relation till au-pair mamman och de är inga problem!

nej, nu ska jag ta och kolla lite till på greys,
sen ska jag duscha, läsa bok och sen ska jag & snutten sova!
imorgon blir det kanske lite sovmorgon :)
fast städerskan skulle komma tidigt imorgon och då måste jag kliva upp och låsa upp dörren för henne..
S-U-C-K




godnatt och sov så gott,
för de ska jag göra! :*


Ofta ringa i halvtid på matchen gumman..skratt men de kunde ju inte du veta..;)



Låter som du har fullt upp med ALLT och det glädjer mig,myche å hannel..:) skönt att se att ränderna sitter i..ha ha ha.



Puss puss puss älskar dig Frida !

2010-06-29 | 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback