that really hurts

det gör lite ont på ryggen idag tror jag..
solen lyser men jag kan inte vara ute för jag har bränt mig! förbannat..
hoppas de blir sol som tusan imorgon så jag kan steka lite till då.

imorse vaknade jag vid kvart i fyra och hade så SJUKT ont i magen, det var så tårarna rann alltså..
vet inte vad problemet var, försökte dricka lite vatten och sen blev det bättre och jag försökte somna om, innan jag somnade om kom jag på varför, haha.. smart chey.

näe, nu ska jag försöka få tag på lite greys anatomy avsnitt,
hejdå!


Puss gumman vad du verkar ha det bra...vad glad jag blir.

Men man kan ju inte steka sig i kokos oljaL

Är det mamma som lärt dig??

Här är det snart 30 gr varmt phu jag är mest i skuggan.

Jobbar den här veckan o nästa sen blir det falun.

Älskar dig sköt om dig,,Ninni hälsar....

2010-06-28 | 19:11:45

skratt men guuuu va du ska ha ont gumman...röd å fiiiin..:)

Saknar dig jätte mycket gumman min !



Puss puss puss

2010-06-28 | 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback