'' södertälje.. hälften föds som fotbollsproffs, resten som biltjyvar ''

idag har jag panerat fisk för första gången i mitt liv,
på hemkunskapen i högstadiet vägrade jag! så förbannat äckligt alltså..
luktar så förbannat illa, ser så förbannat snuskig ut, och dessutom.. smakar förbannat mycket blä!
ursäkta språket men fisk, det är liksom.. det är det värsta jag vet! efter höjder.. eller kanske, äggskal på golvet mamma? ja, det är nog de värsta jag vet! hahaha, that was so funny ;)

ikväll har jag promenerat i hirsche-park.
helt otroligt vilket väder det är här, rensa utomlands-vädret!
tunna, korta byxor & ett linne svettas man ihjäl i, soft..
när jag gick på vägen tillbaka kom där en lite harunge och hoppade,
ungefär lika liten som min plutt var när jag haft honom i en månad ungefär,
tänkte på honom och kom fram till att han satt i nangijala och tittade på mig, och väntade på att jag skulle komma och mata honom med kolasnören igen, lille bebisen min!


 

nu ska jag duscha och sen bädda min säng med mina nytvättade hellokitty-sängkläder,
kommer inte somna förän om flera timmar men jag måste lyssna på ljudboken aldrig fucka upp som är den bästa ljudboken jag hört! men vänta.. det är ju den första också.. hahaha, älskar min egen humor!

godnatt om några timmar då,
jag ska satsa på att ringa mamma & anna också ikväll,
mamamamamamamamamamamamanananananananananana <3
hehehe..
skärpning nu fiffi!


Värsta matmammaL Du är så duktig. Idag far vi till Falun måste klippa gräs o sätta blommor.

Vad skönt att du har så varmt.här har vi inte 18 grader ens.

Sen är det kaos i hela stockholm för Viktoria ska ju gifta sig imorron. skönt att man flyr stan.

Puss nu ska jag jobba. Älskar dig.

2010-06-18 | 07:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback