plask

i eftermiddag har jag varit på badhuset med benjamin,
det var faktiskt roligare än jag trodde!
han börjar lyssna på mig nu och då flyter allting på myyycket bättre!

idag har jag pratat med mamma & anna på telefon,
tjimm på tjimmen vad roligt! nu längtar jag inte riktigt lika mycket efter dom som innan :)

nu ska här göras läxor,
trodde jag var fri allt skolarbete men inte de..
stavning & matte ska barnen göra!





till carina:
du kan ringa, men ring på hemtelefonen här hemma!
om du inte har numret så ring till pappa eller mamma, dom har det.
ring mellan 09.00 - 12.30 för då är jag som mest ledig :)
eller på kvällen efter 19.00 någon gång!

imorgon ska jag fixa ett mobilnummer och grejer,
börjar känna mig mer och mer hemma nu!

aus die sonne scheint,
ich bin sehr glücklich.




fin tröja, linne, klänning eller vad de nu är :D hihi

2010-06-16 | 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback