okej

jag ha grym hemlängtan, jag vill egentligen bara åka hem.
men jag ska försöka se förbi det och fixa detta..
ikväll ska jag på au-pair träff och försöka hitta någon festprisse som jag kan gå på krogen med, haha

igår kollade jag på bröllopet melan viktoria & daniel iallafall, även om jag inte tänkt det.
men det var ju så fint, och carl-philip han är ju som stilig han..
i tysk tv kallade dom honom för carl-gustav och sen kom dom på sig själv och skrek carl-philip istället, hahaha.
bröt även mitt vita år så nu är det bara köra på! drack champagne med christel så nu kan jag lika gärna gå på krogen varje helg ;)

just det, jag tappar så sjukt jävla mycket hår?
tror att det beror på klimat-förändringen!
men det bara ramlar av hela tiden, när jag kliver ur duschen tror jag nästan att jag är skallig :p




grr

Hejja gumman,spotta i nävarna och ta nya tag.

Hela Hamburg ligger framför dina fötter,välj inte att kasta in handduken redan för ett grått och mediokert Jämtland,

Detta kan du ju...marieby...grytan...jämtland..båååring..hua va hemskt..ta chansen och lev livet nu när du väl har den !



Puss puss puss

2010-06-20 | 17:03:26

GO FIFFI!!!!!!!!

2010-06-20 | 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback