nusse

ahh, jag kan fortfarande inte få nog av ordet nusse! it's faboulous!

börjar känna mig lite bättre men gruvar mig inför natten då jag antagligen kommer få feberfrossa som en gnu, kall-svettas, frysa & svettas om vartannat samt drömma hel-konstiga drömmar!


det ploppar in roliga saker på facebook varenda dag, det är skönt att ni där hemma
fortfarande kommer ihåg mig iallafall!
:*

iallafall så ringde jag min morfar idag, har verkligen gruvat mig inför det länge eftersom jag i bakhuvudet visste att tårarna skulle pressa fram bara jag hörde hans röst. men med skakande hand så ringde jag iallafall och det gick bra och det spred sig ett sorts lugn i kroppen när jag fick prata med honom.
efter samtalet kom det dock några tårar när jag insåg hur mycket jag saknade att få sitta bredvid honom och dricka kaffe och prata med någon som bara förstår som han gör, och hans stoora öron och hans guppande skratt som kan göra den sämsta dagen till den värsta på vara en sekund!
och det ska jag säga er.. att den dagen min morfar lämnar livet för att flytta till nagijala, då kan lika gärna hela världen explodera, jag älskar honom så himla mycket!


 

nu ska jag försöka dricka lite te och dricka någon dunder-pulver som christel köpte på apoteket idag,
det blir iallafall bättre och sen ska jag ta en iskall dusch och läsa veckorévyn innan jag lägger mig!
det kommer bli jobbigt att inte kunna läsa varje nummer av veckorévyn framöver, det har ju som varit en drog nästan.. jag kanske ska ta och göra en deal med mamma angående det ;)


Man blir ju nästan lite tårögd själv när jag läste detta.. angående din morfar :)

kram till dig gos!

2010-06-23 | 23:19:52

Ja han är mycket speciell Herr Fridell på många sätt,förstår att han är GULD att ha..:)



Puus påré gumman min !

2010-06-23 | 23:41:12

klart man kommer ihåg dig gumman :) Krya på dig! och saknar dig!! <3

2010-06-24 | 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback