mjao

väntar på att bilderna ska laddas upp på fäjjan så jag klämmer en lista så länge!





DAGENS VILL HA: hellokitty-hörlurarna.. dom stora, dom är så himla fina!
 
DAGENS KLÄDSEL: jeansleggings från veromoda, rött linne från kappahl & en svart kofta från gina tricot, samt favorit-skorna från h&m.

DAGENS SMINK: inget smink alls.. vänta, läste jag rätt? det stämmer, inget smink idag!

DAGENS FRISYR: en liten knut bak på huvudet och sen hårnålar för att hålla allt på plats.

DAGENS HÄNDELSE: hände det något idag?

DAGENS LÅT: dancing on my own - robyn

DAGENS PLANER: dagens planer är över, ipren & sen sussa!

DAGENS SAKNAD: ojj.. familjen, morfar, mina vänner, m.fl

DAGENS DUMMASTE: jag stängde dörren innan jag hade flyttat handen, var kanske inte så smart..

DAGENS SJUKA: alltså sjuka som i sjuk? förkylning då.

DAGENS DROG: mineralvatten, eller sprüdelwasser som det så fint heter här

DAGENS ROLIGASTE: mailandet med ida & denize på facebook, fick ett par sköna garv minsann! 

DAGENS FAVORIT: solen såklart.

DAGENS KÖP: har inte köpt en pryl idag faktiskt, duktig jag är.

DAGENS GODIS: inget godis, no more candy om jag klarar av det...

DAGENS HUMÖR: kanon, jämnfört med igår & förrgår iallafall!

DAGENS ORD: så

Tack för kortet gumman min..:))

2010-06-21 | 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback