min mamma ska skaffa facebook

det är bra mamma, att du hänger med på andra hemsidor än blocket..
ja hejjar på dig! puss puss

inatt var det krig i min säng!
jag hade kastat allt omkring mig och levt rövare,
kanske inte så konstigt med tanke på det jag drömde.

igår frågade christel om jag kunde laga korv i ugn..
om jag kan, det är ju favoritmaten typ!
dock är det inte riktigt lika, men namnet är bra!

nu ska jag ta och åka ner på stan,
lite rädd att jag ska krascha bilen kanske men herregud det finns en sjuhelvetes bra försäkring ;)

funderar på om jag ska börja läsa harrypotter-böckerna på tyska,
kan vara bra men det kommer ta sin tid!
föressten är jag stolt över mig själv, riktigt stolt!
jag hade trott att jag skulle gråta första veckorna när jag var här av hemlängtan,
men si jag har inte fällt en tår, förutom när jag hackade löken igår, men ändå!
det är bra det, kudden är fortfarande torr!





härligt Frida :) (y)

2010-06-16 | 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback