jag vill ha

en ny parfym,
helst kate moss senaste, eller en som heter summer dream och luktar.. inte så otippat.. fräsch sommar!

jag tycker jag har varit duktig som tusan med senaste dieselparfymen jag köpte men den doften är så mörk på något sätt, inte så somrig.. sen dom andra parfymerna, ja dom har jag väll också använt fast inte så bra...



Parfymen från the body shop med doft av jasmin cherry blossom har jag snart använt halva av, det är bra jobbat..

Parfymen från the body shop med doften maroccan rose har jag använt typ en tiondel av, kanske inte så bra..

Parfymen från the body shop som heter love etc har jag använt halva av, det är bra!

Parfymen britney spears har gjort som heter hidden fantasy har jag använt typ en femtedel av, inte så bra..

Parfymen från the body shop som luktar.. mystiskt? har jag använ en tiondel av kanske, haha..

Parfymen från the body shop som heter hot summer har jag använt halva av, det är bra faktiskt!

Parfymen från the body shop som heter lychee blossom har jag använt en sjundedel av ungefär, den är ganska ny och doftar faktiskt somrigt, men inte somrigt på det sättet jag vill...

Parfymen från the body shop som heter white musk blush har jag använt mer än halva av, den var sen-sommarens favorit förra året så de kanske vore något att använda klart nu? nej, tror inte det va..

Parfymen från diesel som luktar gudomligt gott har jag snart använt halva av, men den återkommer nog som favorit till hösten/vintern igen skulle jag tro, den kommer iallafall alltid vara på topp tre favoriter!






en ny friis&company väska!
jag har två stycken nu, varav en fick följa med till tyskland..
men jag vill ha en helsvart! den jag har nu är med tyg och grejer på, otroligt fresh men inte lika fresh som denna:

sonisma study bag, kostar ca 699:-





en ny plånbok!
jag är visserligen jättenöjd med min nuvarande plånbok från friis&company, den är snygg och jag får plats med allting i den men den är liite för stor!
skulle vilja ha en mindre, men som rymmer lika mycket liksom.. en som den här:

hello kitty, kostar ca 279:-

Stäng detta fönster


nya hörlurar!
mina skullcandy-lurar har gått sönder och dom ska bytas, men! jag vill ha ett par stora hörlurar som det är sådant skööönt ljud i, och dessa har jag suktat efter länge.. hoppas dom snart ligger i min hylla:

hellokitty hörlurar, kostar ca 399:-
finns i rosa, vitt & svart!





en ny bikini!
min guldiga bikini börjar blekna och tappa sin glans, och det ser dessutom ut som att jag är naken om jag har den på och inte blivit brun, dags för en ny!

denna från h&m är fin, och dessutom billig! 99,50:- kostar den,
tillhörande nederdel kostar också 99,50:-





örhängen!
igår svor jag över att jag inte hade några örhängen som jag ville ha,
mitt undermedvetna skrattade åt mig så jag räknade mina örhängen som jag har med mig och det är 92 par..
men ändå? lite nya, fräscha örhängen har väll ingen dött av?




sen vill jag ha åhléns här i hamburg..
det finns inte åhléns här, och åhléns är ju i världsklass!
dom har ju allt...? smink, hårgrejer, inredning, fina kläder, telefonkort.. ja allting?
jag & sofia beklagade oss över det igår, så jag gör det idag också, åhléns till hamburg? JA TACK!





nu kan jag inte komma på något mer jag vill ha för tillfället,
eller jo.. som vanligt önskar jag att jag hade mammas tattar-blod så jag kan bli brun!

idag har jag läst boken jag lånade igår och den verkar faktiskt bra,
lite tråkigt att inte kunna sitta direkt i solen för att man har bränt sig utan man får sitta i skugga.. men det går det också!
nu på kvällskvisten har jag & christel gjort roliga saker (hemliga) och imorgon ska vi åka in till centrum en sväng och gå på kommunhuset och grejer.
nästa onsdag ska vi åka till BERLIN, och tjoflöjt vad glad jag blev! dock ska vi på zoo men ändå liksom? berlin, berlin, berlin.. ja den börjar ta sig denna resa nu!

nu väntar en kall dusch, riktig insmörjning på min brända kropp och sen ska jag & snutten läsa några sidor i boken innan vi sussar, imorgon hoppas jag på sol igen!

och jag har ett enorm sug att bli blond igen, bara för att det är sommar..
och inte vanlig, svensk jävla regnig sommar, det är mer än 30 grader varmt när jag vaknar på morgnarna,
ja.. jag måste nästan bli blond!

fast mest glad är jag över att jag på något vis åkt ifrån alla kärlekproblem,
som varit ett pain in the ass i ett halvår, eller ett halvår? sen gymnasiet började typ,
så det är liksom.. JÄTTESKÖNT!

hej hej,
& godnatt.






Men guuuuu va parfym...helt galet..skakar på huvve för att inte snacka om gäddragena..92st ?? seriöst Frida ???

Jag e sååå himla glad att det vände för dig och att du nu fått vind i seglet,de värmer ett modershjärta ska du veta!

De spelar ju ingen roll hur GAMMAL du e gumman..om du e 3. 8..14..15..17..19..20..35..du e ju ändå alltid mitt älskade BARN,som jag är så himla stolt över !



Puss puss puss

2010-06-28 | 23:39:38

åh gud vad jag älskar att du underhåller mig med massor av läsning när jag sitter här och besvarar tråkiga samtal från stressade kunder.

pussn och kramen på dig!

2010-06-29 | 08:35:40

vilken fin syster jag har, ojojoj :) är så stolt över, älskar dig!

2010-06-29 | 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback