jag kan inte få nog

av den här låten....

yes, det funkar! tack jens för hjälpen :*

idag åkte vi till världens softaste strand! jag, linnea, hannah, anna, sofia, linn, nathan & henke. det var så himla varmt men ack så skönt.. stekte hela dagen, åt glass & badade i havet! värsta utomlandsfeelingen kan jag säga. sen på vägen hem igen klockan 22.00 var det för varmt i jeanskjol och linne, förstår ni hur varmt det är eller?










men på vägen hem från stranden lyssnade vi på radion när tyskland vann mot england med 4-1 och såklart, firade folket enormt härligt! folk sprang i stora klungor på gatorna och skrek, hängde ut ur bilar, tutade som tusan, skakade bilar & blockerade trafiken.. detta utav en match, om vi vinner hela VM då jävlar är det fest alltså, ojojoj jag hoppas verkligen det slutar så! både eurovision & VM, det vore väll inte så dumt? hahaha sverige då..? sämst sverige, sämst.. varken VM eller eurovision, hahaha..
som den jävla svennen jag är, utan att ha ärvt mammas zigenar-gener så är jag ''lite'' röd efter denna dag på stranden, jag VET att mamma & anna kommer dra på asgarvet så det är för eran skull jag bjuder på denna bilden..

nu ska jag ta och duscha riktigt kallt, smörja in min brända kropp, ta med mig snutten, gå och lägga mig och läsa en bok som jag lånade i kyrkan idag, skönt med en svensk bok iallafall..
känns jobbigt att sofia ska åka härifrån snart? vi har precis lärt känna varandra och det känns som vi känt varandra jättelänge, tråkigt att hon ska åka nu när jag precis kommit! men jag hoppas hon tröttnar på bollnäs och kommer tillbaka till hösten! 
på fredag ska vi ha avskedsfest för henne iallafall, kommer bli roligt och tråkigt samtidigt? kan bli intressant..
sen på söndag ska vi åka till en annan beach och jag kör på med cocosoljan då också, KANSKE liiiite solskyddsfaktor, hahaha..

men just det..
ni vet mitt ex? världens looser, kommer ni ihåg honom?
han har iallafall fått skurit bort förhuden nu hörde jag, vet inte om det är sant eftersom han är hemskt duktig på att ljuga men det finns faktiskt en möjlighet att det är sant, hur som helst.. han säger att han fått en diesel-förgiftning och att det är därför han gjort det, nu undrar jag bara.. vad är en diesel-förgiftning och vad har det med förhuden att göra, och om den får vara kvar eller inte? kunde iallafall inte låta bli att skratta lite, och jag önskar att jag satt hemma och asgarvade åt det med mina kompisar, men det får vänta tills jag kommer hem! ja ja, hahaha iallafall!

men nu tillbaka till refrängen,
godnatt om ett tag!




'' oh you know I miss you
i just wanna kiss you
but I can't right now, so baby kiss me thru the phone
i'll see you later on..
kiss me thru the phone,
see you when I get home.. ''


@ditt ex och hans "ingrepp": Så går det när man sätter på ett avgasrör ;)

2010-06-28 | 00:27:52

ja det skulle då fan inte förvåna mig om han gjort det, han är ju lite.. speciell..

2010-06-28 | 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback